завантаження...

28.08.2019

Google Ads міняє правила: зміна в роботі модифікаторів широкої і фразової відповідності

Google Ads міняє правила: зміна в роботі модифікаторів широкої і фразової відповідності

Google Ads повідомив про зміни в роботі модифікаторів широкої і фразової відповідності. Тепер ці типи відповідності будуть також охоплювати слова з тим самим значенням, що й у ключового слова.

Широка відповідність до і після оновлення
Фразова відповідність

Google також змінює свій підхід до відбору ключових слів, щоб запобігти їх конкуренції один з одним.

Ці зміни будуть запущені в найближчі тижні.

За оцінками Google, оновлення дозволить рекламодавцям, які використовують широку і фразову відповідність, отримувати на 3-4% більше кліків і конверсій за ключовими словами. При цьому 85% з цих нових кліків будуть надходити по запитам, які раніше не охоплювалися існуючими ключовими словами.

Що стосується вибору ключових слів, то тепер, якщо запит відповідає ключовому слову з точною, фразовою або широкою відповідністю в акаунті, то Google не буде допускати, щоб цей запит відповідав іншому ключовому слову з фразовою або широкою відповідністю, яке в результаті цього поновлення також може брати участь в тому ж аукціоні.

Як Google прийшов до цих змін?

На першому етапі, в 2014 році, Google примусив всіх рекламодавців використовувати близькі варіанти ключових слів. Це стало початком кінця «істинної» точної відповідності.

У 2017 році Google розширив відповідність з близькими варіантами, щоб включати різний порядок слів. Зміни також торкнулися службових слів в запитах (прийменники, сполучники і т.д.).

А в 2018 році близькі варіанти почали включати слова з тим самим значенням, що й у ключового слова, в тому числі ті, що припускають слова і парафрази.

Тепер же ці варіанти також будуть використовуватися при виборі широкої або фразового відповідності.

В Google дані зміни обґрунтовують тим, що запити користувачів еволюціонують, а машинне навчання вже дійшло до тієї точки розвитку, коли воно може заповнювати ці прогалини для рекламодавців.

Опубліковано в Контекстна рекламаТеги: