
У червні Google Ads вводить в дію нову політику для рекламодавців, які порушили правила сервісу – блокування рекламного аккаунта. Про це повідомляється в Центрі правил.
Згідно з новими правилами, Google Ads може призупинити акаунт, якщо його власнику було запропоновано підтвердити свою особистість, але він цього не зробив.
Така ж міра може застосовуватися до тих рекламодавців, щодо яких проводиться перевірка на предмет можливого шкідливої поведінки.
Оголошення в призупинених облікових записах не відображатимуться.
Якщо рекламодавці незгодні з прийнятими заходами, то вони можуть подати апеляцію. Для цього потрібно буде заповнити відповідну форму по цьому посиланню.
Нагадаю, що Джон Мюллер відповів на питання щодо тривалих скарг з боку власників сайтів на проблеми з індексацією контенту.