завантаження...

15.10.2021

Google Ads: як запуск нескінченної прокрутки в мобільному пошуку вплине на ефективність реклами?

Google Ads: як запуск нескінченної прокрутки в мобільному пошуку вплине на ефективність реклами?

В Google Ads розповіли, як анонсований Google запуск нескінченної прокрутки в мобільному пошуку вплине на показ реклами.

У США розгортання цього поновлення займе близько двох тижнів (починаючи з 14 жовтня). Як повідомляють в Google Ads, воно не вплине на те, як працюють аукціони, і розраховується рейтинг оголошень (Ad Rank). Що зміниться, рекламний сервіс Google пояснив в форматі відповідей на актуальні питання.

  • Чи будуть зміни в тому, де показуються оголошення?

Системи Google Ads перераховують рейтинг оголошення для кожної сторінки результатів пошуку, щоб найрелевантніші та корисні для користувачів оголошення показувалися в топі.

В рамках поновлення Google перерозподілить кількість текстових оголошень, які можуть показуватися між верхньою і нижньою частинами сторінок для мобільних запитів на англійській мові.

Тепер текстові оголошення можуть відображатися вгорі другої сторінки і за її межами, в той час як внизу кожної сторінки буде показуватися менше оголошень.

У показі товарних і локальних оголошень змін не буде.

  • Чи можуть оголошення показуватися більше одного разу на один запит?

Так. Оголошення можуть показуватися на кількох сторінках. Системи Google Ads розраховують рейтинг оголошень для кожної сторінки, а також враховують, чи показувалося оголошення на попередній сторінці.

  • Чого очікувати в результаті цієї зміни?

За пошуковими, торговим і локальним кампаніям, в рамках яких реклама показується по англомовним запитам в США, може спостерігатися збільшення кількості мобільних показів, що може привести до зниження CTR.

Що стосується кліків, конверсій, середньої CPC і CPA, то вони залишаться на колишніх рівнях.

Крім цього, в пошукових кампаніях можна буде спостерігати збільшення числа показів від оголошень у верхній частині сторінки і зменшення від оголошень внизу сторінки.

Рекомендації

В Google Ads радять відстежувати ефективність кампаній і продовжувати їх оптимізувати, виходячи з бізнес-цілей.

В інших країнах і на інших мовах запуск нескінченної прокрутки в мобільному пошуку планується в наступному році. Україну це нововеведення, поки не зачепиить.

Опубліковано в Контекстна реклама

© 2020 Shevchuk Taras. All rights reserved.