завантаження...

04.02.2021

Google “закручує гайки”: фразова відповідність відміняється

Google “закручує гайки”: фразова відповідність відміняється

Сьогодні “великий гугл” викатав ще одне оновлення, яке на мою думку буде змушувати рекламодавців витрачати ще більше коштів в чорну прірву невідомості, оновлення обізвали як:

Спрощення типів відповідності

Щоб надати вам більше контролю та кращий охоплення, гугл вводить модифікатори широкої відповідності у фразову відповідність. Як результат, фразова відповідність розшириться, щоб охопити додатковий трафік модифікатора широкої відповідності, зберігаючи при цьому порядок слів, коли це важливо для значення. Це полегшує охоплення клієнтів та керування ключовими словами.

Завдяки цим вдосконаленням ви можете досягти бажаних пошукових запитів, просто використовуючи фразову відповідність, не турбуючись про непотрібні пошукові запити. Скажімо, ви переїздна компанія, яка хоче охопити людей, зацікавлених у переїзді з Нью-Йорка. За допомогою оновленої фразової відповідності ви можете охопити людей, які хочуть переїхати з Нью-Йорка до Бостона , наприклад, не з’являючись для людей, які хочуть переїхати з Бостона до Нью-Йорка. Так пишуть в довідці гугла)

Нижче наведено більше прикладів, щоб проілюструвати, як зміниться поведінка відповідності після цього оновлення: 

Ключове слово модифікатора широкої відповідностіЗапити, які більше не збігатимуться після оновлення
+резюме +послугиякі деякі навички обслуговування клієнтів можна скласти у резюме
+найкращі +кросівкинайкращі ціни на кросівки для малюка
+використані +принтерикомпанії, які використовували маргаритні колісні принтери
Ключове слово з фразовою відповідністюЗапити, які збігатимуться після оновлення
“Свята в Замбії”місця відпочинку в Замбії
“Плаття з довгим рукавом”мереживне плаття з довгим рукавом
“Жіночі черевики”новий жіночий розмір 37 завантаження 

Що відбудеться з модифікатором широкої відповідності?

Гугл поступово припиняє підтримку модифікатора широкої відповідності. Як вони пишуть, вони розуміють, що ці зміни можуть означати різні речі для різних кампаній, хочуть допомогти мінімізувати будь-які збої. Тому зміни будуть впроваджуватись повільно протягом декількох місяців: 

  • З середини лютого ключові слова із фразовою та широкою відповідністю починають переходити до цієї нової поведінки відповідності. Оскільки така поведінка застосовуватиметься до обох типів відповідності, вам не потрібно буде негайно вживати заходів – ви будете зберігати дані про ефективність і не потрібно мігрувати ключові слова.  
  • У липні, коли нова поведінка буде розповсюджена глобально, ви більше не зможете створювати нові ключові слова-модифікатори широкої відповідності. Однак існуючі ключові слова із модифікаторами широкої відповідності надалі відображатимуться за нової поведінки. Ось чому, починаючи зараз, ми рекомендуємо створювати нові ключові слова у фразовій відповідності в майбутньому. 

Протягом року гугл буде повідомляти вас про впровадження цих змін. Щоб дізнатись більше про цю зміну, відвідайте довідковий центр Google Ads .

Налаштування кампаній

Щоб допомогти вам максимально використати ці майбутні зміни, вони пропонують такі практики:

  • Відстежуйте ефективність та змінюйте бюджети, де це необхідно: трафік може коливатися внаслідок цих змін, тому внесіть коригування за необхідності.
  • Регулярно перевіряйте сторінку ” Рекомендації “: “ Додавання нових ключових слів “допомагає підтримувати охоплення ключових слів, а “Видалення зайвих ключових слів” допомагає об’єднати повторювані ключові слова.
  • Розгляньте можливість використання широкої відповідності зі Smart Bidding. Якщо ви стурбовані втратою покриття, широка відповідність із Smart Bidding допомагає досягти більш релевантних пошукових запитів, які відповідають вашим цілям ефективності.
  • Продовжуйте використовувати мінус-слова. Виключіть збіги, які ви не хочете, із мінус-словами . Зверніть увагу, що це оновлення не впливає на ваші мінус-слова.

Рекомедції писав Клейтон Джонс, менеджер групи продуктів, Google Ads

Моя думка: Гугл просто хоче ще більше заробляти), під соусом хвилювання за рекламодавців, вони викатують мутну фічу, яка сумнівно спростить життя рекламодавців. Контролювати ключовики стане ще важче, в результаті будуть витрачатися ще більші баджети, мінісувати КС стане не ефективно, а то й не обдумано, не ясно, як там з слов’янськими мовами буде працювати алгоритм)

Все зводиться до одного – заводьде нам бюджети, ми самі їх освоїмо в своїй системі, ось так)

Опубліковано в Контекстна рекламаТеги:

© 2020 Shevchuk Taras. All rights reserved.