завантаження...

16.06.2021

Особливості реклами в Instagram в 2021 році

Особливості реклами в Instagram в 2021 році

На днях стикнувся з проблемою, рішення якої очевидне, але не в цьому випадку. Була потреба запустити рекламу на пости в Інстаграмі, коли почав запускати, наткнувся, що ID рекламного кабінету не співпадає з ID рекламного кабінету клієнта. Почав пробувати відкріпити – не виходить. Вирішив звернутися в підтримку Facebook Business Support (спеціально лінкую, але майте на увазі, не всім доступна функція чату з підтримкою).

Через 5 хвилин очікування і ознайомлення з моєю проблею, підтримка дала відповідь. Вивявляється, в усіх нових аккаунтах, які створені менш ніж півроку назад компанія Цукерберга стоворює новий тип рекламних аккаунтів – IGBA.

Даний рекламний аккаунт – це новий формат аккаунта Facebook. Якщо ви недавно тільки створили аккаунт Інстаграм або недавно перевели його в бізнес, при цьому забули його відразу з’єднати зі сторінкою Facebook, то створюється такий аккаунт Instagram, яким можна користуватися з додатка. У нього номінально є рекламний аккаунт, але цей рекламний аккаунт вам не видно в Ads Manager, ви не можете в нього увійти – він існує скоріше просто для системи – щоб чисто технічно реклама десь створювалася.

На моє прохання під’єднати основний рекламний акканут отримав таку інструкцію, ну як інструкцію, спосіб, який спрацьовую через раз, скажу відразу – у мене не вийшло:

Спробуйте відв’язати IGBA (не завжди може спрацювати) строго в такому порядку:

  1. Перевести Instagram аккаунт в особистий.
  2. Додати його в звичайний Бізнес-мендежер, не в створений автоматично шляхом при переводі в бізнес аккаунт, а в створений за інструкцією.
  3. Додати в цей же Бізнес-менеджер рекламний аккаунт, до якого потрібно прив’язати Instagram аккаунт
  4. Переконатися, що Сторінка компанії на Facebook також знаходиться в Бізнес-менеджері
  5. Зв’язати поки ще особистий Instagram аккаунт (строго до його переводу в бізнес) з потрібним рекламним аккаунтом в цьому ж Бізнес менеджері, натиснувши в розділі Облікові/Акаунти Instagram на “Пов’язані об’єкти” і вибравши потрібний рекламний аккаунт.
  6. І тільки після цих всіх дій перевести Instagram аккаунт знову в бізнес і при переводі вибрати Сторінку компанії на Facebook.

Сподіваюся у вас все вийде. Бажаю удачі! Також залишаю лінк про рекламу в Instagram без підключення до рекламного аккаунту Facebook.

На десерт, опечатка про Фрейду від підтримки FB:

Опубліковано в InstagramТеги:

© 2020 Shevchuk Taras. All rights reserved.