завантаження...

29.08.2019

У TikTok з’явилася таргетована реклама через сторонні додатки

У TikTok з’явилася таргетована реклама через сторонні додатки

Додаток для публікації коротких відео TikTok тестує програму, що дозволяє рекламодавцям націлювати рекламу для користувачів соцмережі в інших додатках.

База юзерів, аналогічна аудиторіям Facebook, LinkedIn і інших компаній-гігантів, дозволяє рекламодавцям націлювати на власників акаунтів в TikTok через сторонні додатки.

Програма зараз поки що працює в тестовому режимі в Китаї і Японії Експерти на ринку, знайомі з внутрішньою політикою TikTok, підтвердили цю інформацію.

Також, в цьому місяці TikTok запустив in-app покупки спонсорованих товарів. Функція Hashtag Challenge Plus дозволяє рекламодавцям продавати товари напряму користувачам TikTok.

У першому кварталі поточного року додаток TikTok набрало найбільшу кількість завантажень в AppStore по всьому світу.

Нажаль, я не знайшов інформації, скільки в Україні активних користувачів Tik Tik, можна припустити, що до 500 тис. активних юзерів з середнім сумарним часом в додатку 30 хвилин.

Чекаємо коли вже в Telegram можна буде запускати рекламу)

Опубліковано в Таргетована рекламаТеги: