
Додаток для публікації коротких відео TikTok тестує програму, що дозволяє рекламодавцям націлювати рекламу для користувачів соцмережі в інших додатках.
База юзерів, аналогічна аудиторіям Facebook, LinkedIn і інших компаній-гігантів, дозволяє рекламодавцям націлювати на власників акаунтів в TikTok через сторонні додатки.
Програма зараз поки що працює в тестовому режимі в Китаї і Японії Експерти на ринку, знайомі з внутрішньою політикою TikTok, підтвердили цю інформацію.
Також, в цьому місяці TikTok запустив in-app покупки спонсорованих товарів. Функція Hashtag Challenge Plus дозволяє рекламодавцям продавати товари напряму користувачам TikTok.
У першому кварталі поточного року додаток TikTok набрало найбільшу кількість завантажень в AppStore по всьому світу.
Нажаль, я не знайшов інформації, скільки в Україні активних користувачів Tik Tik, можна припустити, що до 500 тис. активних юзерів з середнім сумарним часом в додатку 30 хвилин.
Чекаємо коли вже в Telegram можна буде запускати рекламу)