завантаження...

08.06.2021

Як моніторити рекламні активності конкурентів? (Частина 1, соцмережі)

Як моніторити рекламні активності конкурентів? (Частина 1, соцмережі)

Рано чи пізно при плануванні або під час рекламної кампанії виникає необіхідність “прикинути” які баджети витрачає конкурент в ніші, яку стратегію застосовує, які креативи задіює для своїх рекламних активностей.

Скажу відразу, 100% методів дізнатися все вище описане немає, але є масса способів і сервісів, які дадуть вам розуміння з яким приблизними бюджетами і рекламними комунікаціями виходить ваш конкурент.

Якщо ви хочете бути на хвилі трендів, то без моніторингу реклами конкурентів не обійтися – аналізувати оффер, рекламні креативи, посадочні сторінки життєво необхідно.

І так почнімо.

Facebook

Чому починаю з FB? А тому що тут все елементарно, компанія сама відносно недавно додала такий функціонал:

Щоб промоніторити, що рекламує сторінка, потрібно прокрутити до блоку “Прозорість сторінки”:

Клацнути “Все”, потім “Перейти в бібліотеку реклами”:

Після цього ми побачимо кретиви, які активні чи були активні недавно.

Для політичних сторінок можна побачити навіть приблизні суми витрачених бюджетів і охоплення.

Spy-сервіси

Спай-сервіси – це інструменти моніторингу реклами конкурентів. Вони дозволяють шпигувати за рекламними кампаніями – настройками таргетингу, офферу конкурентів, завантажувати їх рекламні креативи і в цілому аналізувати воронку продажів.

Скажу відразу, копіювання чужих креативів не гарантує вам результат з кількох причин:

  • креатив може працювати з невисоким ROI;
  • потрібно буде витратити гроші на складання блек-листа;
  • банальне невезіння в підборі аудиторії.

Проте, сервіси моніторингу реклами значно економлять бюджет – ви можете тестувати вже робочі підходи і робити на їх основі свої (якщо оголошення довго крутиться, значить, воно працює в плюс – проста логіка), черпати натхнення для нових ідей і банально копіювати чужі лендінги і і креативи.

Adheart

Молодий сервіс аналітики рекламних кампаній в Facebook від творця Паблера, AdLover, Telemetr. Аналізує більш 150 млн оголошень, а також рекламу додатків. 

Доступний широкий вибір фільтрів – по платформі, формату, мові оголошення, типу кнопки, пошук за ключовим словом, лінку, домену та інші інструменти.

Вартість: 40$ на місяць. Рекомендую, як оптимальне рішення для Facebook з точки зору ціни і якості.

Adplexity

Один з топових сервісів для моніторингу нативної (тизерної) на мейнстрім майданчиках, а також адалт. Є окремі продукти для Push-трафіку, E-commerce, десктоп і мобільної реклами. 

Лідер ринку в своєму сегменті з широким функціоналом, який дозволяє:

  • відстежує мобільні, десктопні кампанії в 80 країнах і 120+ мобільних операторів;
  • аналізує майданчики, тренди і доступно скачування цільових сторінок в кілька кліків; 
  • є фільтри: ключові слова, тип пристрою, майданчик, мова, гео, стать, вік. 

Пробного періоду немає, але доступне повернення протягом 24 годин. 

Тариф: від $ 149/місяць в залежності від продукту.

Publer

Справжній комбайн для моніторингу рекламних кампаній – охоплює не тільки соціальні (Instagram, ВК, Однокласники), але і тизерні мережі. 

Протягом багатьох років був незамінним, але в останні роки вийшли нішеві сервіси з більш глибоким функціоналом. Проте, Паблер залишається хорошим інструментом, особливо для тих, кому потрібна аналітика по декількох джерел трафіку.

Майданчики для аналізу: ВКонтакте, Однокласники, Instagram, myTarget, Directadvert, RedTram, Pay-Click, TeaserNet, AdvertLink, AdPartner, Mixadvert і інші.

Вартість: 40$/місяць

Visto

Англомовний сервіс з широким функціоналом і хорошим обсягом бази – понад 11 млн оголошень з 50 країн, щодня додається близько 50 000 нових оголошень. Гнучкий функціонал, який дозволяє за певними параметрами моніторити видачу, відстежувати креативи арбітражників і e-commerce ніші в один клік, а також завантажувати лендінги. Є детальне націлювання: демографія (країна і стать), дата, розбивка по вертикалі, фільтри мови оголошення, формату (картинк /відео), CTA кнопки, кількість лайків, коментарів і шерів.

З відмітних можливостей – добірки креативів по арбітражним тематиками (значно спрощує роботу) офферу, а також можливість завантажувати прелендінгі конкурентів в інтерфейсі сервісу.

Вартість: 99-329$/місяць.

Протестувати Visto можна безкоштовно на Basic тарифі.

AdSpy

Сервіс є одним з топових для моніторингу бурж реклами – має найбільшу в світі базу даних (понад 50 млн оголошень, покриває 198 країн світу) і широкий функціонал для фільтрації: пошук за ключовим словом в оголошенні, посадковій, коментарях, url. 

Також доступна фільтрація оголошень за кількістю лайків, цільових дії, мовою, статтю та іншими параметрами.

Вартість: 149 доларів/місяць.

AdvanceTS

Сервіс відстеження реклами дозволяє дізнатися деталі кампаній конкурентів. Для самих цікавих є функція стеження за доменами, робота з фільтрами: пошук по ключовому слову, ГЕО, майданчику, статтю, віком. 

Майданчики для аналізу: Instagram, MGID, LadyCash, TeaserNet, ВКонтакте, myTarget, BodyClick, Kadam.

Тариф: від 1990 рублів.

Spy-сервіси для соціальних мереж: Facebook, Instagram, ВКонтакте, Однокласники

AdEspresso Facebook Ads

Популярний сервіс для моніторингу в Facebook, доступна велика бібліотека креативів. Новачки можуть самі створювати рекламні кампанії.

  • Інструмент для реклами в Facebook, Instagram і стеження за конкурентами – показує креативи, посадочні і цілі рекламної кампанії.
  • Пробний період 14 днів.
  • Аналізує кампанію за переходами, конверсії.
  • Тарифи: 69 (базовий), 149 (преміум), 299 (елітний), 499 (діамантовий) доларів на місяць.

ADLover

Сервіс глибокої аналітики реклами в Instagram, є відстеження стрічки користувачів, їх профілів і Stories.

  • Доступно більше 2 мільйонів тізерів з 40 країн. 
  • Крім аналітики реклами в Instagram, для користувачів доступний каталог блогерів і детальна аналітика російськомовних профілів. 
  • Тариф: 1500 рублів на місяць. 
  • Більше 15 фільтрів: посилання, ключове слово, дата, кількість коментарів. 

Adsector

Сервіс дозволяє відслідковувати ефективні креативи конкурентів, показує настройки таргетированной реклами в реальному часі.

  • Моніторинг понад 1500 офферов в інтернеті.
  • Демонстрація прихованих грошових сторінок. 
  • Можливість скачування посадочних сторінок в кілька кліків. 
  • Пробного періоду немає.
  • Тариф: 249 доларів в місяць.

BigSpy

Сервіс має широкий функціонал і працює з Facebook, Instagram, Twitter, Shopify, YouTube, Pinterest. Розробники постійно додають нові інструменти і фільтри.

  • Доступні фільтри по оголошеннях, країнам, ніші, ключовим запитам, датою викладеного банера. 
  • Є внутрішній відбір продуктів, які найбільше зараз продаються. Можна отримувати дані в режимі реального часу.
  • Сервіс безкоштовний. 

Connect Explore

Сервіс, який працює від зворотного – відстежує інтереси користувачів і пропонує їм цікавий продукт. 

  • Доступна фільтрація аудиторії по 20+ параметрам, щоб виділити різні групи.
  • Знаходить невикористані інтереси, до яких інші інструменти не можуть отримати доступ, даючи вам односторонню перевагу перед конкурентами.
  • Не потрібно ніяких зовнішніх інструментів відстеження для вимірювання результатів.
  • Тариф від 47 до 141 долара.

Idvert

Крутий сервіс для інтернет-маркетологів, який дозволяє дізнатися, де розміщуються конкуренти. Для арбітражніков доступний моніторинг оголошень в Facebook.

  • Дозволяє дізнатися де, на якій позиції і сайтах розміщується реклама конкурентів. 
  • Дізнається всі деталі рекламної кампанії в Facebook: настройки таргета, власника, бюджет. 
  • Пробний період є – ознайомлення з інтерфейсом і функціоналом. 
  • Тариф: 199 доларів в місяць. 

Macaw

Бібліотека реклами з соціальних мереж – Facebook, Instagram, myTarget і не тільки. База включає всю публічно доступну інформацію за мільйонами креативів і поповнюється щохвилини.

  • Пошук по ключовим словам і гео.
  • Всі існуючі формати.
  • Будь медіаконтент можна скачати в один клік.
  • Тестовий безкоштовний режим, в якому є не більше 20 результатів по пошуковим запитам.
  • Тариф: 8700 руб./місяць.

PowerAdSpy

Сервіс дозволяє дивитися дані по рекламним кампаніям, кожен день розробники підвантажують понад мільйон оголошень. 

  • Більше 50 мільйонів оголошень з 20 країн. 
  • Є фільтри за ключовим словом, датою створення поста, гео.
  • Доступний повний набір для пошуку: по типу трекера, по тривалості откруткі, по активності, з гендерних ознаками, за типом платформи. 
  • Тарифи: від 49 до 249 доларів на місяць.

Замість висновків

В цьому матеріалі, я підготував і популярні сервіси і способи для моніторингу реклами на ринку. Який з них кращий – вирішувати вам, все залежить від ваших завдань і фінансових можливостей. Деякі більше підійдуть для арбітражних команд, ніж для одинаків-фрілансерів. Перед тим, як оплачувати сервіс, детально вивчіть інтерфейс, спробуйте демо-версію, поспілкуйтеся з підтримкою і тільки тоді приймайте остаточне рішення! А можливо вам і нічого не потрібно буде купувати, вистачить безкоштовного функціоналу.

Опубліковано в Таргетована рекламаТеги:

© 2020 Shevchuk Taras. All rights reserved.