завантаження...

30.08.2019

Яка клікабельність для ТОП-3 в Google?

Яка клікабельність для ТОП-3 в Google?

Питання, яке цікаво, як не усім, то багатьом: “Яка клікабельність для першої позиції в пошуковій видачі Google?”.

Дослідження на цю тему зробили аналітики Backlinko і ​​ClickFlow Finds. Середній CTR для першої позиції у видачі Google становить 31,73% від усіх кліків. Тобто, кожній 3-й запит клікабельний.

Імовірність отримання кліка юзера у сторінки, що знаходиться на першій позиції, в 10 разів вище, ніж у сторінки на 10-му місці видачі (от така тафтологія=)). В цілому, сайти з ТОП-3 отримують 75,1% всіх кліків.

Просування на одну позицію вгору збільшує CTR в середньому на 30,8%. Це якщо говорити про перші позиції.

Середній CTR для сайтів, які займають позиції з сьомої по десяту, практично однаковий. Переміщення вгору на кілька позицій сайтів, що знаходяться в кінці першої сторінки навряд чи призведе до якихось серйозних змін.

Графік залежності CTR від позиції

Аналіз більш 5 млн. результатів пошуку Google, також показав:

  • тільки 0,78% користувачів доходять до другої сторінки видачі.
  • Title, які складаються із запитання, мають CTR на 14,1% вище в порівнянні з іншими
  • URL-адреси, що містять ключове слово, на 45% більше клікабельні в порівнянні з URL-адресами, які не містять слів, які відповідають умовам пошуку
  • Емоційно заряджені заголовки мають CTR на 7,3% вище, ніж емоційно-нейтральні
  • Найбільш клікабельними є Title з числом символів від 15 до 40

З цього можна зробити висновки, що в конкурентних нішах SEO-просування не наповнене сенсом, адже щоб вийти в ТОП-3 потрібен буде не один рік інвестицій і напруженої роботи. Також перший екран видачі забирає реклама і карти, навіть якщо ви будете в ТОП-1, користовачу треба, щоб добратися до органічної видачі, прокрутити один екран з рекламою і картами.

Нагадаю, раніше я писав, що в Google Ads змінюється робота модифікаторів широкої та фразової відповідності, ця змініна, зі слів представників Google дозволить отримувати на 3-4% більше кліків по релевантним ключовим словам.

Опубліковано в SEOТеги: