
Питання, яке цікаво, як не усім, то багатьом: “Яка клікабельність для першої позиції в пошуковій видачі Google?”.
Дослідження на цю тему зробили аналітики Backlinko і ClickFlow Finds. Середній CTR для першої позиції у видачі Google становить 31,73% від усіх кліків. Тобто, кожній 3-й запит клікабельний.
Імовірність отримання кліка юзера у сторінки, що знаходиться на першій позиції, в 10 разів вище, ніж у сторінки на 10-му місці видачі (от така тафтологія=)). В цілому, сайти з ТОП-3 отримують 75,1% всіх кліків.
Просування на одну позицію вгору збільшує CTR в середньому на 30,8%. Це якщо говорити про перші позиції.
Середній CTR для сайтів, які займають позиції з сьомої по десяту, практично однаковий. Переміщення вгору на кілька позицій сайтів, що знаходяться в кінці першої сторінки навряд чи призведе до якихось серйозних змін.

Аналіз більш 5 млн. результатів пошуку Google, також показав:
- тільки 0,78% користувачів доходять до другої сторінки видачі.
- Title, які складаються із запитання, мають CTR на 14,1% вище в порівнянні з іншими
- URL-адреси, що містять ключове слово, на 45% більше клікабельні в порівнянні з URL-адресами, які не містять слів, які відповідають умовам пошуку
- Емоційно заряджені заголовки мають CTR на 7,3% вище, ніж емоційно-нейтральні
- Найбільш клікабельними є Title з числом символів від 15 до 40
З цього можна зробити висновки, що в конкурентних нішах SEO-просування не наповнене сенсом, адже щоб вийти в ТОП-3 потрібен буде не один рік інвестицій і напруженої роботи. Також перший екран видачі забирає реклама і карти, навіть якщо ви будете в ТОП-1, користовачу треба, щоб добратися до органічної видачі, прокрутити один екран з рекламою і картами.
Нагадаю, раніше я писав, що в Google Ads змінюється робота модифікаторів широкої та фразової відповідності, ця змініна, зі слів представників Google дозволить отримувати на 3-4% більше кліків по релевантним ключовим словам.